Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T12:01:11+01:00
Wzór na prace zapisujemy w następujący sposób
W=F*h
W-praca
F-użyta siła
h-przesunięcie
robotnik mógłby oprzeć deske o coś na wyższej wysokości i wepchnąć ciało na tą wysokość używając mniejszej siły jednak na dłuższej odległośći.
Wykonana przez niego praca byłaby równa
W=250N*6m
W=1500J
h=W/F
h=1500J/2500N
h=0.6m
ponieważ wykonana praca będzie zawsze taka sama.
odp.:Za pomocą deski o długości 6m, używając sił nie większej niż 250N robotnik może wciągnąć ciało o ciężarze 2500N na wysokość 0,6m.
2009-11-22T13:22:58+01:00
W=F*h
W=250N*6m
W=1500J
h=W/F
h=1500J/2500N
h=0,6m
2009-11-22T14:37:17+01:00
W=F*h

W=250N * 6m=1500J
po przekształceniu wzoru jest h=W/F
czyli:
h=1500J/2500N= 0,6m
h=0,6m