Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T12:50:41+01:00
Sa to konsekwencje gospodarcze polityczne lub militarne
3 4 3
2009-11-19T12:53:59+01:00
Sankcje jest to społeczna relacja naokreslone działanie jednostki w postaci kary lub nagrody w danej zbiorowości w zalezności od tego, czy jednostka ta dział zgodnie lub niezgodnie z ustalonymi w tej zbiorowości regułami.
1 5 1
2009-11-19T13:10:43+01:00
SANKCJA jest to społeczna reakcja na określone działanie jednostki w postaci kary lub nagrody
2 5 2