Odpowiedzi

2009-11-19T12:58:25+01:00
1 . W Los Angeles jest godzina 8:00 , bo Lizbonę i Los Angeles dzieli 7 stref czasowych czyli 15 :00 - 7 = 8 (nie jestem pewna. )
2.W Tokio będzie godzina 18 : 00 , bo te dwie miejscowosci dzieli 6 stref czasowych czyli 12 : 00 + 6 = 18 : 00
2009-11-19T13:00:21+01:00
1. W Los Angeles jest godzina 8:00.
2. W Tokio jest 18:00.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T13:25:04+01:00
1 . W Los Angeles jest godzina 8:00 , bo Lizbonę i Los Angeles dzieli 7 stref czasowych czyli 15 :00 - 7 = 8
2.W Tokio będzie godzina 18 : 00 , bo te dwie miejscowości dzieli 6 stref czasowych czyli 12 : 00 + 6 = 18 : 00