Odpowiedzi

2009-11-19T13:03:07+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Mozna -niewymienne
druzyna -niewymienne
gorzki-gorycz wymienia sie na r
niżej-nisko wymienia sie na s
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T13:03:41+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Można, bo mogę ( ż wymienne na g)
drużyna, bo druh ( ż wymienne na h)
niżej, bo nisko ( ż wymienne na s)
gorzki, bo gorycz ( rz wymienne na r)
26 4 26
2009-11-19T14:13:10+01:00
Można ż wymienne na g moge drużyna ż wymienne na h druh
niżej ż wymienne na s nisko gorzki rz wymienne na r gorycz
13 3 13