Odpowiedzi

2009-11-19T13:05:31+01:00
Uwaga!
W ostatnim czasie zauważono większą zachorowalność na grypę. Jeśli źle się czujesz, masz wysoką temperaturę to zostań w domu. Powinieneś często myć ręce, nie dotykać ust i oczu, kaszleć w chusteczkę. Unikaj zatłoczonych miejsc.
2009-11-19T13:09:16+01:00
Grypa!!!!!!!!
Ludzie chrońcie się przed grypą!!!!!!!!!!Wystarczy szalik i czapka a napewno nic wam sie nie stanie. Gdy tylko wrócicie do domu odrazu umyjcie ręce to zapobiegnie roznoszeniu sie zarazków. Objawami takiej grypy może być:
gorączka
bółe mięśni i stawów
bole głowy
wymioty
katar
kaszel itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T13:31:22+01:00
Uwaga!W związku z coraz większą ilością zachoraowań na grypę, ostrzegamy:
Objawy: Gwałtowny, ostry, początek. Może wystąpić bardzo wysoka gorączka, złe samopoczucie, dreszcze, bóle mięśniowo- stawowe, bóle w klatce piersiowej, suchy kaszel. Nie zawsze występuje ból gardła, kichanie i katar.
Skutki: mogą wystąpić powikłania, nieleczenie może grozić nawet śmiercią
Zapobieganie: zakrywaj usta gdy kichasz i kaszlesz, zapobiegnie to roznoszeniu zarazków; unikaj bliskiego kontaktu z osobami chorymi; jeśli masz objawy grypopodobne lepiej zostań w domu; myj często ręce mydłem i bieżącą wodą; nie dotykaj nosa, oczu, uszów oraz ust; w przypadku objawów grypy- skonsultuj się z lekarzem