Odpowiedzi

2009-11-19T13:08:44+01:00
1 . W Los Angeles jest godzina 8:00 , bo Lizbonę i Los Angeles dzieli 7 stref czasowych czyli 15 :00 - 7 = 8
2.W Tokio będzie godzina 18 : 00 , bo te dwie miejscowosci dzieli 6 stref czasowych czyli 12 : 00 + 6 = 18 : 00
2009-11-19T13:11:58+01:00
Piersze 7;00 drugi 18;OO ale to chyba nie jestem pewna spr to z innymi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:38:35+01:00
Los Angeles 118W 11⁴⁴
Lizbona 9W 15⁰⁰

118⁰-9⁰=109⁰

109⁰* 4 min= 436 minut= 7 h 16 minut
11⁴⁴

Tokio 139⁰E 18⁴⁸
MOskwa 37⁰E 12⁰⁰

139-37=102⁰

102*4= 408 min= 6 h 48 minut
18⁴⁸