Odpowiedzi

2009-11-19T13:14:12+01:00
Dziś opowiem Wam o sobię
Jestem leniem, mało robię
Chociarz staram się jak mogę
Wybieram tą prostą drogę
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T13:23:33+01:00
Dumny jak paw
sprawny jak lis
uparty jak osioł
rusza się jak mucha w smole
pracowity jak mrówka
piękny jak niebieski motyl
jest odważny jak lew
porusza się jak żółw
śpi jak suseł
pisze jak kura pazurem

nie wiem czy dobrze zrozumiałam. .
2009-11-19T13:29:22+01:00
Mam dwa metry może więcej
ważą dużo moje mieśnie
cwicze codzień bardzo wcześnie
lubie ekstremalne sporty
często biję w nich rekordy
często słucham też muzyki
i znam wszystkie dobre rytmy
oczy czarne jak węgielki
wszyscy cenią mnie za wdzięki