Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T13:18:43+01:00
Żylaki to nadmierne rozszerzenie żyły, mogące powodować pękanie ścianek żył. Celem profilaktyki początkowego stadium choroby jest usprawnienie odpływu krwi z nóg oraz wzmocnienie ścian żył.
2009-11-19T13:19:13+01:00
Żylaki to przewlekła niewydolność żylna

Należy często się dotleniać
2009-11-19T14:05:23+01:00
Choroba przewlekła niewydolność zylna (zylaki) jest jedną z chorób układu krwionośnego. Objawia sie po przez powłoki skórne zgrubieniem i przearwieniem zył w róznych okolicach ciała. Bagatelizowanie i nieleczenie choroby zylaków prowadzi do zaburzeń w odżywianiu naczyń, czego konsekwencją są często owrzodzenia podłudzi.
Objawy:
Dolegliwości związane z niewydolnością żył rozwijają się powoli jednak nie bezobjawowo. Chorobę zwiastować mogą:
- nasilające się w godzinach wieczornych obrzęki kończyn dolnych
- ból i pieczenie kończyn..
-uczucie cięzkich nóg..