Odpowiedzi

2009-11-19T13:22:04+01:00
Cmentarz Kalwaryjski w Borysowie
Cmentarz w Kalwarii (Wilno)
Cmentarze w Pińsku
Cmentarze w Krzemieńcu



1 3 1
2009-11-19T13:22:26+01:00
1. Cmentarz Orląt Lwowskich
2. Cmentarz Łyczakowski we Lwowie
3. Miednoje
4. Cmentarz Kalwaryjski w Mińsku
5. Cmentarz katolicki w Mohylewie
6. Cmentarz Montmartre
7. Piatichatki (Charków)
8. Cmentarz Piskariowski w Sankt Petersburgu
9. Polski Cmentarz Wojenny pod Casamassima
10. Piatichatki (Charków)
11.Cmentarz Piskariowski w Sankt Petersburgu
12 Cmentarz Père-Lachaise
13 Cmentarz Rzymskokatolicki w Żytomierzu
14 Cmentarz chrześcijański w Karaczi (Gora Qabristan)
15 Cmentarze w Pińsku
16 Cmentarze w Krzemieńcu

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T13:23:35+01:00
Najbardziej znany polski cmentarz w USA, zwany "amerykańską Częstochową", znajduje się w Doylestown w Pensylwanii.
Polski Cmentarz Wojenny pod Casamassima
Polski Cmentarz w Teheranie
Cmentarz Piskariowski w Sankt Petersburgu