Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:51:08+01:00
1. Protest przeciwko :
a) standaryzacji i technicyzacji życia społecznego
b) obyczajowości mieszczańskiej
c) antagonizmom społecznym

2) Dążenia niepodległościowe

3) Poszukiwanie symbolicznych i nastrojowych form ekspresji (uczuciowość)

poza tym rozwinęły się nowe tendencje literackie, powrócił romantyzm
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T20:20:42+01:00
A jakie lata?
10 wik, czy po II wojnie swiatowej?