Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T13:59:54+01:00
Tlen – pierwiastek chemiczny, niemetal z grupy tlenowców w układzie okresowym, składnik powietrza.

Argon – pierwiastek chemiczny będący gazem szlachetnym, jest także jednym ze składników powietrza.

Azyl - miejsce bezpiecznego pobytu. Azyl sankcjonuje pozostanie cudzoziemca w kraju przyjmującym i automatycznie uchyla zasadę ekstradycji.
9 2 9
2009-11-19T14:16:37+01:00
Tlen:pierwiastek chemiczny o liczbie atomowej Z=8 najbardziej rozpowszechniony w przyrodzie. w stanie wolnym wtsepuje w powietrzu (ok 21 % }, jednak najwięcej tlenu znajduje sie w stanie związanym w wodzie, pisaku, w minerałach, w orag zywych.tlen występuje rozwniez w czasteczkach trojatomowych O male 3 ( ozon). tlen jest gazem bezbarwnym bez smaku bez sapachu. sklapla sie w tempraturze - 183 stopni celsjusza slabo rozpuszcza sie wodzie.

argon: jest gazem szlachetnym,Jest praktycznie niereaktywny i nie ma żadnego znaczenia biologicznego, jest także jednym ze składników powietrza.

azylu z książce nie mam sorry
6 3 6