Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T14:05:37+01:00
Występ (...tu sam sobie wybierz imię i nazwisko...)
-Pięknie pan/i śpiewał/a .
-Serdecznie dziękuję.
-A gdzie się pan/i nauczyła tak śpiewać?
-W szkole muzycznej.
-I jak było w pierwszy dzień?
-Całkiem dobrze;nie było tak trudno.
-Naprawdę? No to w takim razie ma pani wrodzony talent.
-Dziękuję.Do widzenia.

Trochę głupie co nie???xDxDxD :):):) ;d;d;d
2009-11-19T14:09:44+01:00
Nocny koncert.
*cześć Szymon. Byłeś wczoraj na koncercie w amifiteatrze ?
*cześć Artur. Jasne że byłem. Nieźle dał czadu ten Rooby Wiliams prawda.
*Jasne, był świetny, a jakie mialeś miejsce?
*Ja siedziałem w szóstym rzędzie miejsce 24. A ty?
*Ha ha, jestem lepszy siedziałem w trzecim rzędzie miejsce 4. Który moment jego show ci sie najbardziej podobał?
*Mi najbardziej podobało sie gdy palił swoją gitarę na ktrórej zagrał swoją ostatnią solówkę. A tobie?
*Tak masz rację ten urywek był świetny, ale też było fajnie jak rzucił się w publiczność (prosto na mnie nie chwaląc się).
*Rzeczywiście ten moment był niezły. No ale nic po jego koncercie zostają nam już tylko wsponmienia, a póki co ja już muszę iść na lekcje, cześć!
*Narka!