Odpowiedzi

2009-11-19T14:05:30+01:00
Trzy Cnoty Boskie wiara, nadzieja i miłość. Każde z nich są bardzo ważne w życiu człowieka. Myślę że cnotą, której najbardziej potrzebuję jest miłość. Miłując Boga ufam Mu i wiem że mogę na Niego liczyć w każdej sytuacji mojego życia.Cnota ta jest pełnym oddaniem się Bogu, stawianiem Go na pierwszym miejscu. Miłość bezgraniczna do drugiego człowieka, nie tylko do moich przyjaciół ale szczególnie do tych którzy są przeciwko mnie. Cnota ta pomaga nam patrzeć na drugiego człowieka oczami Boga, czyli oczami miłości.Miłując bliźnich umiemy dostrzec w nich piękno, nawet wtedy gdy robią coś złego często robią to nie świadomie i nie powinniśmy ich odrzucać ale ogarnąć ich swoją miłością i wskazać im drogę która prowadzi ku szczęściu, ku dobremu. Aby osiągnąc tę cnotę powinnam najpierw spojrzeć w swoje wnętrze, w to jakim jestem człowiekiem i w to co powinnam zmienic w swoim życiu by żyć według woli Bożej. Powinnam otworzyć się na Boga i pozwolić kierować Mu sobą. Jeżeli zwiążę się blisko z Bogiem i On będzie w moim życiu najważniejszy wtedy będę umiała żyć miłością i obdarowywać ją moich bliźnich.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T14:38:45+01:00
Dziekuje za skopiowanie mojej pracy "mwk96" !!!!! Albo rozwiozuj sam zadania albo wcale skoro sam nie umiesz wymyslec czegos!!! nie kopiuje sie kogos prac.
2 3 2
2009-11-19T15:27:48+01:00
Najważniejsza jest miłość.
Aby ja osiągnoć musisz byc dla innych dobra.
Musisz kochać aby być kochanym;p
Musisz odróżnić dobro od zała i co masz wybrać co jest wazne dla ciebie i dla innych;p