Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T14:14:43+01:00
-Dzień dobry! Nazywam się Karolina ... i chciałabym przeprowadzić z panią wywiad .
-Dzień dobry! Oczywiście, bardzo proszę .
-A,więc. Jak pani ma na imię ?
-Łucja
-Ma pani męża ?
-Tak.
-Jak pani mąż się nazywa?
-Kazimierz.
-Ma pani dzieci ?
-Tak, mam 2 dzieci .
-Więc jak mają na imię ?
-Kamil, Zosia i Kasia.
-Gdzie pani mieszka?
-Mieszkam w Warszawie.
-W bloku czy w domu ?
-W domku jednorodzinnym.
-I to już ostatnie moje pytanie. Jak pani zarabia na życie ?
-Jestem architektem.
-Dziękuję bardzo za ten wywiad i myślę, że jeszcze kiedyś się spotkamy .
-Ja również dziękuję.
-Dowidzenia!
7 3 7
2009-11-19T14:22:33+01:00
Dziennikarz:Jak się nazywasz?
Ewa:Jestem Ewa Kowalska.
d:Czy mogę zadać pani kilka pytań?
E:oczywiście
d:Czym aktualnie się pani zajmuje?
E:Zajmuję się domem .Obecnie jestem bezrobotna.
d:Ma pani jakieś plany zawodowe na przyszłość ?
E:Tak mam zamiar założyć firmę.
d: A jaką firme jeśli można spytać?
E:Sprzątającą
d:Gdzie?
E:Tu w Warszawie
d:Ile pani w to zainwestuje?
E: Nie mogę powiedzieć
d: Ile sprzątaczek pani zatrudni?
E:100
d:Serdecznie dzięuje ,żemi pani poświęciła swój cenny czas i żyze pani sukcesu związanegoz firmą.
E:Dziękuje
d:Dowidzenia!
E:Dowidzenia!
Uwaga!Wywiad zmyśliłam
8 4 8
2009-11-19T15:23:48+01:00
Dzień dobry witam państwa w programie ,,I ty możesz przytulić''
dzisiaj do studia zaprosiłem wyjątkową osobę do studia moją ukochaną babcie Jadzie zapraszam!
-witaj babciu.
-witaj wnusiu
-babcia mam do ciebie kilka rutynowych pytań,czy mogę zadać?
-pytaj w wnusiu o co chcesz.
-dobra, babcia jaki jest twój ulubiony polski serial?
-hoho, no ja mam dużo ulubionych seriali lubię M jak miłość, plebanie czasem Klan obejrzę.
-no widzę babcia że lubisz oglądać telewizor.
-a co innego 70letnia kobieta może robić czasem książke poczytam i do kościoła pójdę.
-aaa jaka jest twoja ulubiona książka?
-no też ich mam parę ale tak najbardziej ulubiona to ,,kwiat kalafiora''
-ale to jest książka dla gimnazjalistów?
-no tak ale mi się tak spodobała że prawie ją znam na pamięć, przeczytałam ją z 10 razy.
-a masz jakiegoś ulubionego aktora?
- tak jednego Piotra Adamczyka, ładnie zagrał papieża i jest przystojny.
-babcia dziadek będzie zazdrosny.
-eeee tam, dziadek jest za stary i jak zawsze pewnie pije piwsko przed meczem.
-dziękuje babciu i dziękuje państwu do jutra kłania się państwu Michał Kluska.
10 4 10