Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T14:23:45+01:00
1- pomoc w nauce
2- przyjacielskie wspieranie w ciężkich chwilach
3- wsparcie finansowe (jeśli jest taka potrzeba)
4- Jeśli jest nie wierzący to zaproponowanie mu pójścia do kościoła
5- poprzeć go w ważnej sprawie
6- bronić go i jego racji
7- można pomóc mu w przygotowaniu czegoś
8- można ponieść mu plecak jak ma jakiś uraz
9- można podać mu lekcje jak jest chory
10- można dać mu odpisać zadanie
11- można dać mu ściągnąć na sprawdzianie
12- można go wytrzeć jak się ubrudzi(np. od kredy)
13- można się z nim podzielić śniadaniem w szkole
14- można mu powiedzieć że coś robi źle i żeby to poprawił
15- zabrakło mi pomysłów na ostatnie, sorki:D
2009-11-19T14:50:29+01:00
-pomoc w nauce
-pomoc finansowa
-rozmowa
-wsparcie duchowe
-dać spisać lekcje
-podzielić się śniadaniem
-poprzeć przy dyskusji
-pomagać na sprawdzenie
-jeżeli robi coś źle pokazać mu to
-pomóc poderwać dziewczynę ;)
-podwieźć go swoim samochodem
-odprowadzić na przystanek
-nosić jego torbę
-pójść na zakupy
-podać mu lekcje gdy jest chory