Odpowiedzi

2009-11-19T14:37:03+01:00
Kolejne liczby naturalne to n, n+1, n+2

ich suma to
n+n+1+n+2=3771
3n=3771-3
3n=3768
n=3768/3
n=1256
te liczby to
1256, 1257, 1258

1256+1257+1258=3771
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T14:37:28+01:00
2009-11-19T14:44:02+01:00
I liczba - x
II liczba - x+1
III liczba - x+2
ich suma
x+x+1+x+2=3771
3x=3771-3
3x=3768
x=1256
II liczba -1257
III liczba - 1258
1256+1257+1258=3771