Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T14:48:38+01:00
1.Odwaga pomaga ludziom w podejmowaniu decyzji, wyborów i działań. Bez odwagi czekaliby na to, aż sprawa sama się rozwiąże.

2. Odwaga wymaga siły, nie tylko fizycznej, także psychicznej - siły przebicia, stania wciąż przy swoim stanowisku, umiejętności obronienia się

3. Osoba odważna przedstawia swoje przekonania wprost, nie wstydzi się swojego postępowania i jest świadoma tego, że może ponieść, niekoniecznie pozytywne konsekwencje
5 2 5
2009-11-19T15:06:27+01:00
Odwaga w życiu pomaga-Odwaga jest potrzebna w życiu; kieruj się głosem swogo serca
Odwaga sił wymaga-Jak chcesz być odważny, to musisz także być silny
Odważny nie kłamie-Odważny choćby gdyby musiał, to by nie skłamał
5 1 5