Odpowiedzi

2009-11-19T14:50:29+01:00
Zalety życia w mieście
dużo sklepów wszystko jest na miejscu np szpital szkoly supermarkety
wady życia w mieście różne fabryki zanieczyszczające środowisko

zalety życia na wsi prawie każdy ma gospodarkę jest rolnikiem i ma tam własne pyry nie pryskanie jabłka itp
wady życia na wsi 1-4 barów niema supermarketu tylko 2,4 sklepy
niema szpitala
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T14:57:19+01:00
ŻYCIE W MIEŚCIE
Zalety:
-możliwość rozwijania swoich zainteresowań
-większa możliwość uczestniczenia w różnych dodatkowych zajęciach
-dużo obiektów sportowych, kin
-są muzea, teatry, galerie sztuki
-dobrze płatna praca
-bogate życie kulturalne
Wady:
- brudne ulice
- korki uliczne
- powietrze zanieczyszczone spalinami
- brak poczucia bezpieczeństwa
- wzrastająca liczba przestępstw
- przepełnione centrum miasta

ŻYCIE NA WSI
Zalety:
-więcej ciszy i spokoju
-świeże powietrze
-ludzie nie przywiązują wagi do ubrania
Wady:
-kłopoty związane z komunikacją
-mniej dużych sklepów
-wszyscy się znają
-ludzie na wsi są wścibscy
-wszędzie jest daleko
11 3 11
2009-11-19T15:29:32+01:00
Zalety mieszkania w mieście:
1.Więcej sklepów.
2.Brak problemów związanych z komunikacją.
3.Więcej rozrywek.
4.Różnorodne atrakcje.
Wady mieszkania w mieście:
1.Dużo zanieczyszczeń.
2.Hałas.
3.Ludzie żyją w ciągłym biegu.
Zalety mieszkania na wsi:
1.Więcej ciszy i spokoju.
2.Świeże powietrze.
3.Mało ludzi.
4.Ludzie nie zwracają uwagi na ubiór innych.
Wady mieszkania na wsi:
1.Kłopoty komunikacyjne.
2.Mniej sklepów.
3.Wszyscy się znają.
4.Ludzie na wsi wtrącają się w nie swoje sprawy.

8 2 8