Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:02:27+01:00
Kontynuują dzieło rozpoczęte przez Jezusa, który z kolei powierzył to swoim uczniom - apostołom. Jest to jedna z podstaw wiary, by każdy człowiek na świecie mógł poznać dobro Boga, nawrócić się i zostać jego dzieckiem.

Nakazał to Bóg, za pośrednictwem swojego Syna, Jezusa.
7 3 7
2009-11-19T15:02:15+01:00
Aby nie przechodzic obojetnie obok innych ludzi innego wynania/bez wyznania. Niebo jest dostepne dla wszystkich ludzi a nie tylko dla rdzennych chrzescijan.
1 5 1
2009-11-19T15:02:56+01:00
Bo Jezus nakazał im naśladować siebie. Dlatego głoszą ją innym, jak On.
1 5 1