Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T15:05:13+01:00
Przedewszystkiem powinien byc uczciwy i szczery zeby nie oszukac polakow <tak jak to niektorzy dzisiejsi politycy ;** >
1 4 1
2009-11-19T15:07:03+01:00
Moim zdaniem idealny prezydent powinien być dobrym człowiekiem który wysłucha i pomoże innym ludziom swoim rodakom dla których służy w polityce. Nie powinien kłamać i składać bezsensownych obietnic powinien mówić prawdę nawet złom. Takiego prezydenta uszanowali by ludzie i powierzyli mu dalszą opiekę nad naszym krajem.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:07:54+01:00
Moim zdaniem idealny prezydent powinien dbać o los państwa i ludzi. Powinien on być uczciwy i sprawiedliwy.
Uważam tak ponieważ skoro jest naszym prezydentem to powinien dawać innym przykład i dbać o to żeby nasze państwo było najlepsze i bez oszustw. ; )
1 5 1