Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:13:11+01:00
Z grzecznością chcielibyśmy przypomnieć uczniom, którzy wypożyczyli książki w naszej bibliotece, a jeszcze ich nie oddali. Zwracamy się do tych co dawno to zrobili. Prosimy, abyście przynieśli je w najbliższych dniach i oddali do biblioteki, ponieważ są też inni uczniowie, którzy pragnął przeczytać też te książki.
2009-11-19T15:16:44+01:00
Gdańsk 19-11-2009
Drodzy czytelnicy!
Drodzy uczniowie! Upominamy, iż powinniście oddać wypożyczone książki, albowiem minął już termin na oddanie pozycji które macie w swoich domach. Jeśli będziecie trzymać książki dłużej będziemy zmuszeni ukarać was karą za każdy następny dzień przetrzymania grzywną w wysokości 1,50zł.
Uprzejmie prosimy o oddanie trzymanych pozycji.

Pracownicy biblioteki w szkole podstawowej nr 42