Odpowiedzi

2009-11-19T15:16:21+01:00
Napisz, że zawsze chciałaś im pomagać. Nawet, kiedy jako małe dziecko sama wrzucałaś pieniądze do skrzynki. Napisz, że to dla ciebie ważne, boo teraz chcesz zacząć pomagać w inny sposób.

Przyjmą ciie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:17:31+01:00
Chcę pomagać w WOŚP-ie, ponieważ uważam, że należy pomagać innym ludziom-biedniejszym, potrzbującym. Wiem, że każdy z nas może znaleźć się w takiej sytuacji jak ludzie, którym pomaga WOŚP, wówczas zapewne każdy z nas pragnąłby pomocy od innych. Pomoc w WOŚP-ie zapewnia mi w pewnym stopniu satysfakcję, sprawia, że na mojej twarzy jest uśmiech i radość z tego, że pomogłam innym.