Odpowiedzi

2009-11-19T15:16:58+01:00
Ja osobiście zazdroszczę temu dzieciakowi z jednej strony.
Nie musi się niczym martwić,bo i tak niczego nie rozumie.

Masło maślane,ale wena mnie opuściła ^^
1 5 1
2009-11-19T15:18:19+01:00
Czuje się radość. Dziecko jest istotą tak niewinna ze gdy sie na nie spojrzy człowiek sie smieje. Dlaczego tak kochamy dzieci ??

Dlatego ze dzieki nim otwiera nam sie nowe okno na swiat pełne ciekawosci i fatazji.
Dlatego gdy patzre na to zdjecie czuje dopływ świerzej energii. Az chec sie kwiczeć .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:18:52+01:00
Czuje coś niezywkłego... W tej samej chwili gdy spoglądam na fotografie uśmiech sam tez pojawia mi się na twarzy... Nie umiem opisać teraz tych uczuć... Dziecko jest słodkie i takie niewinne... Śliczne i radosne... Tzw. motylki w brzuchu się robia gdy patrze na te fotografie :)
2 5 2