Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T15:15:54+01:00
Mm ja bym chciała mieszkac w atenach ponieważ w sparcie panują surowe warunki
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:18:20+01:00
Wolałabym żyć w starożytnych Atenach niż w Sparcie, gdyż w Sparcie to człowiek należy do państwa i należało sie poświecić całkowicie dla niego. Ludzie żyli w cieżkich warunkach tzw spartianśkich warunkach, ich celem życiowym była wojna i slawa. W sparcie panowal ustroj totalitarny i ludzie mieli małe prawe obywatelskie. całe zycie trenowali walki, a gdy szli na wojne odpoczywali od treningów. Natomiast w Atenach bylo o wiele łatwiej. Byla demokracja i każdy mial prawa z wyjątkiem niewolników i kobiet.

Pozdrawiam Nolita
5 4 5
2009-11-19T15:53:05+01:00
Wszystko zależy od Ciebie! :)

Jeżeli lubisz sport i przetrwanie to w sparcie

A jak lubisz się uczyć i żyć wygodniej i lepiej to w Atenach ;)


POZDRO :)
1 4 1