Odpowiedzi

2009-11-19T15:17:32+01:00
Cena druga była niższa od ceny początkowej.
2009-11-19T15:17:37+01:00
Cena w sezonie była niższa od początkowej. Np. cena tego towaru to 100zł, obniżamy tę cenę o 10%, i mamy 10 zł obnizki więc towar kosztuje 90zł. A w sezonie 10% z 90zł to 9zł więc towar kosztuje 99zł, czyli jest tańszy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:22:15+01:00
Powiedzmy , że cena to 100 zł OK.
10 % z 100zl = 10 zł
100zł - 10zł = 90 zł mamy

10 % z 90 = 9zł
90zł + 9zł = 99 zł
Czyli cena w sezonie była niższa od początkowej.