Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:19:17+01:00
Człowiek w dzisiejszych czasach jest istotą towarzyską. Przebywa w otoczeniu z innymi ludźmi. Na codzień styka się z ludźmi, odwiedza ich w domu, wychodzi na spotkanie. Ważne jest to, aby swoim wyglądem i higieną osobistą okazać szacunek do osoby, z którą przebywamy lub miejsca, w którym się znajdujemy. Kultura człowieka polega na tym, iż potrafi się on poprawnie zachować i stosownie wyglądać nie tylko, ale przede wszystkim w miejscach, których jest to wymagane. Jeżeli człowiek wybiera się na spotkanie w nieschludnym stroju, a zapach. który od niego dochodzi jest nieświeży, świadczy to o jego kulturze.
2009-11-19T20:52:34+01:00
Człowiek w dzisiejszych czasach jest istotą towarzyską. Przebywa w otoczeniu z innymi ludźmi. Na co dzień styka się z ludźmi, odwiedza ich w domu, wychodzi na spotkanie. Ważne jest to, aby swoim wyglądem i higieną osobistą okazać szacunek do osoby, z którą przebywamy lub miejsca, w którym się znajdujemy. Kultura człowieka polega na tym, iż potrafi się on poprawnie zachować i stosownie wyglądać