Odpowiedzi

2009-11-19T15:18:31+01:00
Moja idealna rodzina powinna być zgodna.Nie mieć przed sobą żadnych tajemnic , powinna się wspierać i pomagać sobie nawzajem . Rodzinne spotkania to też powinno się w tej rodzinie znaleźć.Utrzymywanie ze sobą kontaktów też jest bardzo ważne .Myślę że gdy te cechy będą zawarte rodzina będzie idealna :).
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:24:31+01:00
Moja idealna rodzina to taka ktora przedewszystkim sie nie kloci,ma ustalone zasady ktorymi sie w zyciu kieruje,jest pobozna a rodzice staraja sie jaknajlepiej wychowac swoje dzieci.
2 3 2