Odpowiedzi

2009-11-19T15:25:11+01:00
A)
- l=2π2cm=4πcm≈4*3,14=12,56cm
- l=4*2*3,14=25,12cm
b)
- l=2*3,14*100m(średnice dzielimy na dwa i dlatego 100m)=628m
- l=2*1*3,14=6,28cm
c)
- 3,5cm=2*3,14*r
3,5=6,28r /:6,28
r=1,115
- 1m=2+3,14*r
1m=6,28*r /:6,28
r=0,16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:31:53+01:00
A) l=2πr
l1= 2 *3,14*2cm= 12,56cm
l2= 2 *3,14 * 4cm=25,12 cm
b) l=πd
l1=3,14 * 200m=628m
l2=3,14 * 2cm= 6,28cm
c) l=2πr => r=l/2π
r1=3,5cm/2*3,14=3,5cm/6,28=0,56cm
r2=1m/2*3,14=0,16m=16cm