Określi, które zdanie jest prawdziwe, które fałszywe.

1. Substancja to jednorodny rodzaj materii o określonych właściwościach.
2. Każdą substancję można zidentyfikować, zanjąc jej własciwości.
3. Wszystkie metale mają durzą gęstość.
4. Wszystkie niemetale rozpuszczają się w wodzie.
5. Stopy metali mogą zawiera w swoim stopie również niemetale.
6. Do produkcji przwodów elektrycznych używa się miedzi.
7. Substancje powstające w wyniku reakcji chcemicznej to substraty.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:24:24+01:00
1.Prawda
2.fałsz
3.prawda
4.fałsz
5.fałsz
6.prawda
7.fałsz
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T15:26:28+01:00
1.tak
2.nie
3.nie
4.nie
5.tak
6.nie
7.nie