Odpowiedzi

2009-11-19T15:26:36+01:00
Jest ile zrodel naulowych jak ciepal woda ktorą np podgrzewamy lub ciepla woda zwiazku frazolgoczinym czyli ciepla duszak ;];]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:32:54+01:00
NIe ma takiego frazeologizmu jak juz to w ciepłej wodzie kąpany -czyli to oznacza iż, jest ktoś niecierpliwy, pozbawiony cierpliwości, niespokojny, gwałtowny, impulsywny, krewki, narwany, podminowany, popędliwy, porywczy, postrzelony, w gorącej wodzie kąpany, wybuchowy, zapalczywy.

POZDRAWIAM ;)

A WOGOLE TO CIEPŁA WODA DAJE UKOJENIE CZY COS JESLI TO POTRZEBNe