Odpowiedzi

2009-11-19T15:32:24+01:00
Pan Stanisław ma gospodarstwo agroturystyczne : siedlisko zajmuje powierzchnię 15 a, las 11 ha oraz łąki 80 000 m [2]. Ile hektarów ma łączna powierzchnia gospodarstwa ?

siedlisko 15 a
las 11 ha
łąki 80 000m2

a=ar=10mx10m=100m2
15=15*100m2=1500m2
czyli to juz mozemy zsumowac las i łąki=81 500m2
nalezy to zamienic na hektary
hekatr=100mx100m=10 000m2
wiec aby wiedziec ile ha to jest 81500m2 nalezy podzielic
81 500/10 000=8,15 ha
czli suma wszystkiego 11 ha+8,15 ha=19,15 ha

jak sie podoba masz dac jako najlepsze
pozdro
38 3 38
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:34:20+01:00
Pan Stanisław ma gospodarstwo agroturystyczne : siedlisko zajmuje powierzchnię 15 a, las 11 ha oraz łąki 80 000 m [2]. Ile hektarów ma łączna powierzchnia gospodarstwa ?

15 a=0,15 ha
11 ha
80 000 m [2].=8 ha

0,15+11+8=19,15ha
60 4 60
2009-11-19T15:37:19+01:00
Siedlisko;15a-15:100=0,15
las;11ha
łąki;80 000m(2)-80 000 :10 000=8 ha
0,15+11+8=19,15ha
24 3 24