Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:29:51+01:00
Podczas Hymnu nalezy stac na bacznosc, nie nalezy rowniez miec wtedy czapki na głowie, Flaga nasza tez zasluguje na szacunek gdyz jest to symbol jeden z kilku waznych dla naszego narodu - Bedac w obcym kraju i gdzieś gdzie spotka sie flage polska np. Ambasada Polska w danym państwie czuje sie patriotyczna milosc do Kraju i barw narodowych mimo tego , iż czasami bedac w Polsce nie odnosimy sie z takim szacunkiem .
20 3 20
2009-11-19T15:34:25+01:00
Kiedy słyszymy hymn narodowy powinniśmy przede wszystkim zachowywać się godnie. Jeżeli znamy to również należałoby śpiewać. Podczas śpiewania lub słuchania hymnu wskazane jest stanie na baczność, tak jak to robią żołnierze. Takie zachowanie jest odpowiednie dlatego, że słysząc czy śpiewając hymn oddajemy hołd zmarłym Polakom, którzy zginęli, abyśmy my mogli żyć w wolnym kraju, abyśmy mieli swoją ojczyznę.

Nie wiem czy dokładnie o takie coś chodziło :)
33 4 33