Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:33:46+01:00
Piłka nie odbije się na tą samą wysokość z jakiej została zrzucona, ponieważ większą część energii została wykorzystana na odbicie w beton a pozostała część odbiła się w górę - oczywiście już z mniejszą siłą.
17 4 17
2009-11-19T15:33:58+01:00
Czesc energi mechanicznej zostala pochlonieta przez grawitacje ;]

mam nadzieje ze pomoglem ;]
17 3 17