Odpowiedzi

2009-11-19T15:40:08+01:00
An =[(-1)^n]*(3-n)
a1 = (-1)*2 = -2
a2 = 1*1 = 1
a3 =(-1)*0 = 0
a4 =1*(-1) = -1
a5 =(-1)*(-2) = 2
itd.
n - jest liczbą naturalną.
Moim zdaniem coś brakuje w treści zadania, bo nie wiadomo co
trzeba obliczyć?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:48:19+01:00
Moim zdaniem tutaj naprawdę coś tutaj braknie.Sprawdź jeszcze raz polecenie, a wtedy rozgryziemy to zadanie ;)

Ps. czy przypadkiem to nie jest zadanie zamknięte?
No to jeśli chodzi o a1 i a3 to w takim razie będzie :
an=(-1)n × (3-n)
a1=(-1)1 × (3-1)=-1 × 2=-2
a3=(-1)3 × (3-3)=-1 × 0=0
1 5 1