Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:37:36+01:00
Marian Pietrzyk
Miał 14 lat. Lubił ład i porządek, nie znosił kłamać. Jego ojciec był architektem. Chłopiec wraz z Julkiem przyjechał z Warszawy. Był rozsądny, nie lubił się bić. Należy do paczki. Moim zdaniem był zbyt ,,sztywny", ale można go polubić.


Julek Miler
Miał 12 lat. Zachowywał się dość dziecinnie i w przeciwieństwie do Mariana preferował bójki. Był ciotecznym bratem Pietrzyka. Uwielbiał oranżadę. Podziwiał Zenka za jego umiejętności i czyny. Cechowała go odwaga. Był najmłodszy z grupy.
15 3 15
2009-11-19T15:40:23+01:00
Julek-Z dziecinną naiwnością podziwiał Zenka (wcześniej autorytetem był dla niego marian),którego uważał za godny naśladowania wzór,ideał.Jego dziecinne,emocjonalne pomysły często musiał temperować Marian,kuzyn Julka.


Marian-Niezmiennie próbował być wzorem dla Julka>Był mądry uczciwy.
12 2 12