Odpowiedzi

2009-11-19T15:47:35+01:00
Pracowity jak mrówka jestem ja, pracuję w nocy i za dnia.
uczę się pilnie przez całe ranki,bo nie chcę dostac w łeb z brytfanki.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:51:04+01:00
Jestem sobie zwykłym chłopcem
takim o małej stopce.
Uśmiech na twarzy od ucha do ucha,
Od tego śmiechu miewam bóle brzucha.
Lubię czasem napić się mleka,
ale mama wtedy narzeka .
Krzyczy ,że to mleko dla kota
i taka to z nią robota.
Jestem niski jak karzełek
włosy to jeden duży supełek.
Mam lat niewiele ,
ale lubię morskie kąpiele.
I taki tego morał
Chce porostu startować w wyborach!!!
Nic więcej nie mam do ukrycia
to historia mego życia :)