Odpowiedzi

2009-11-19T15:46:32+01:00
10 min = 0,0265 kcal na 1 kg

obliczamy ile w ciagu min :
1 min = 0,00265 kcal na 1 kg

teraz obliczamy ile spali na 70 kg
1min = 0,00265 * 70 = 0,1855 kcal

a teraz obliczamy ile spali wciagu 6h = 360min
360 min = 0,1855 * 360 = 66,78 kcal

odp. w ciagu 6h zakonnik spali 66,78 kcal

:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:50:07+01:00
Zakonnik w ciągu 10 min spala ,0265kcal na 1 kg ile spali zakonnik piszący 6 godz ważcy 70kg

wiec 1 godzina =60min, 6 godzin=360min
w 10 min spala 0,0265kcal mam nadzieje ze tyle bo zera chyba nie wpisales
wiec w 360min spali 36*0,0265=0,954kcal ale to na kg
wazy 70 wiec spali 70*0,954=66,78kcal

na wszelki wypadek jakby nie brakowalo zera tylko przecinek w zlym miejscu

10 min 0,265kcal
360min=36*0,265=9,54kcal
a na 70kg= 9,54*70=667,8kcal
jak sie podoba mozesz dac jako najlepsza
pozdro :)
1 5 1