Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:41:32+01:00
1 Byłem wczoraj w kinie
2 Jej nie było w domu zeszłej nocy
3 Czy grałeś w piłkę dwa dni temu?
4 on nosił wczoraj jej bluzkę
1 5 1
2009-11-19T15:42:21+01:00
Był przy kinie wczoraj
Ona nie była w domu
wczoraj wieczorem Zrobił
wy gracie piłkarskie dwa dnie temu?<coś w tym stylu>
On nosił jej koszulke wczoraj
2 3 2
2009-11-19T15:42:58+01:00
I was at the cinema yesterday - Byłem wczoraj w kinie
She was not at home last night - Ona nie była w domu zeszłej nocy
Did you play football two days ago? - Czy ty grałeś w piłkę nożną dwa dni temu?
He wore her T-shirt yesterday - On wczoraj nosił jej koszulkę.
1 5 1