Odpowiedzi

2009-11-19T15:46:18+01:00
2,1
42,7805

3,2
625088,7
0,271

19860

2009-11-19T15:52:17+01:00
1) 2,1 ha
2) 42,7805 ha
3)52605,97 ha
4) 3,2 ha
5) 625088,70 ha
6) 0,271 ha
7) 200100 ha
9) 19860 ha
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:52:41+01:00
D)hektary

210a = 2,1 ha --- 1ar = 0,01 ha
427805m² = 42,7805 ha -- 1m² = 0,0001 ha
5260597km² = 526059700 ha -- 1km² = 100 ha
320000000cm² = 3,2 ha -- 1cm² = 0,00000001 ha
62508870a = 625088,7 ha
27,10a = 0,271 ha
20010000km² = 2001000000 ha
1986000a = 19860 ha
1 5 1