Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:47:43+01:00
Rasizm jest to dyskryminacja rasowa..
kosmopolityzm to pogląd negujący wszelkie podziały kulturowo-polityczne i terytorialne
22 4 22
2009-11-19T15:49:34+01:00
Rasizm-jest to uznanie wyższości jednego człowieka w innym kolorze skóry od drugiego człowieka w innym kolorze skóry

kosmopolityzm-pogląd negujący wszelkie podziały kulturowo-polityczne i terytorialne

Pozdrowienia........ ;)
17 3 17
2009-11-19T15:53:02+01:00
Rasizm- zespół poglądów opartych na pseudonaukowej tezie o nierówności ras ludzkich, fałszywie interpretujący podstawy ich biologii, psychologii i kultury zróżnicowania.

Kosmopolityzm-postawa społeczna wyrażająca się w przekonaniu, że zasady organizacji państwa narodowego są przestarzałe, więzi i tradycja nieistotne, a ojczyzną człowieka jest cały świat.
10 3 10