Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:48:20+01:00
Uniwersytet-najstarszy rodzaj szkoły wyższej o charakterze nietechnicznym, której celem jest przygotowanie kadr pracowników naukowych oraz kształcenie wykwalifikowanych pracowników. Jednostki organizacyjne uniwersytetu posiadają uprawnienia do nadawania stopnia naukowego doktora co najmniej w dwunastu dyscyplinach, w tym przynajmniej po dwa uprawnienia w dziedzinach nauk humanistycznych, społecznych lub teologicznych, matematycznych, fizycznych lub technicznych, przyrodniczych oraz prawnych lub ekonomicznych.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T15:49:02+01:00
Uniwersytet jest to wyższa uczelnia, Uczelnia oferować powinna możliwie jak najbardziej różnorodne kierunki studiów
2009-11-19T15:49:20+01:00
Uniwersytet to szkoła wyższa na której studiujemy, aby uzyskać wykształcenie wyższe tytuły, np magistra