1. Jaka jest następna liczba poniższego szeregu?
4,8,15,30,37,74,x

2. Jak można wyrazić miliard(1000000000) w postaci iloczynu dwóch liczb niezawierających zera?

UWAGA: zadanie musi zostać dobrze zrobione bo bedzię sprawdzać nauczycielka!!!i ma byc tez rozwiazanie dobre!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:11:35+01:00
1. 4,8,15,30,37,74,81
2. 1953125*512=1000000000
5 4 5
2009-11-19T16:47:02+01:00
Moim zdanie jest to liczba o 4 większa od poprzedniej
3 2 3