Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:52:24+01:00
Na północy - Przylądek Gallinas (12°25'N)
na południu - Przylądek Froward (53°54'S)
na zachodzie - Przylądek Parinas (81°22'W)
na wschodzie - Przylądek Branco (34°47'W)
1 5 1
2009-11-19T15:56:01+01:00
Od przyl. N Moris Jesup
Od przyl. S Horm
Od przyl.E Ks.Walii
Od przyl.W Branco

Pozdrowienia........... ;)
P.S.osoba wyżej ma tylko Ameryki Południowej a ja mam z dwóch Ameryk najbardziej wysunięte przylądki ;)
1 5 1
2009-11-19T16:02:53+01:00
N - Przylądek Morris Jesus ( Grenlandia) 83'N 32'W

E - Przylądek Branco ( Brazylia ) 7'S 34'W

S - Przylądek Horn ( Chile ) 56'S 67'W

W - Przylądek Księcia Walii ( Alaska) 66'N 169'W
1 5 1