w restauracji Łakomy Kasek do rachunku doliczany jest siedmioprocentowy napiwek. Do rachunku panstwa Kuczarskich doliczona 6,65 zł napiwku. Ile zlotych zaplacili panstwo Kucharscy za obiad w restauracji Lakomy Kasek
plissss pomozcie!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:54:57+01:00
Y = 100%
6,65 + 7%

y = 6,65 x 100% : 7%
y = 95zł
95 + 6,65 = 101,65
2009-11-19T15:58:58+01:00
0,07razy x =6,65
x= 6,65podzielic 0,07= 95
x= 95
95+6,65=101,65
2009-11-19T16:03:06+01:00