Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:53:02+01:00
Dla kochanej Ani,
dedykuję Ci tę książkę, byś dostrzegła blask życia i jego przygód, by losy bohaterów przeniosły cię w wir marzeń i rozbudziły wyobrażnię.
Tobie oddana przyjaciółka, Asia
11 4 11
2009-11-19T15:54:25+01:00
Tą książkę dedykuje mojej kochanej przyjaciółce Kazimiery Długiej, ponieważ zainspirowała mnie na pomysł fabuły książki i zawsze mnie wspierała...
10 2 10
2009-11-19T15:55:48+01:00
Tą książkę dedykuje dla np Ani ponieważ jest dla mnie najbliższa , wspiera mnie w trudnych chwilach. pisząc tą książkę myślałam o niej i pragnę podziękować jej za wszystko co dla mnie zrobiła bo to dla mnie dużo znaczyło dziękuję Ci.....
8 2 8