Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:59:26+01:00
1. Kto może zostać księdzem?
Mężczyzna, który został ochrzczony i pragnie tego całym sercem. Musi również posiadać odpowiednie wykształcenie (zdana matura)i żyć w zgodzie z przykazaniami.

2. Po co Bóg powołuje do służby w Kościele?
Gdyż 'żniwo wielkie ale robotników mało'. Księża i inne osoby służące w Kościele są potrzebni ludziom, by zbliżać ich do Boga.
4 5 4
2009-11-19T16:02:07+01:00
Księdzem może zostać każdy mężczyzna,który został ochrzczony, warunkiem jest ukończenie seminarium oraz otarzymanie w Kościele katolickim stosownych święceń kapłańskich
powołanie nie otrzymuje każdy, sa to wybrani ludzi którzy chcą pomagać innym, chcą głosić Ewangelie zadanie jest zblizanie ludzi do Boga
3 3 3