Oblicz koszt zużytego paliwa na trasie Katowice - Stuttgart, przyjmując, że autokar zużywa średnio 30 litrów paliwa na 100km, a średnia cena 1 litra tego paliwa wynosi 3,2zł. Odległość między Katowicami a Stuttgartem wynosi 1040km.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T15:57:40+01:00
100 km - 30l
10 km - 3l
1000 km - 300l
1040 km - 312l
1l - 3,2zl
312l*3,2zł = 998,4zł

Odp: Koszt zużytemu paliwa na trasie Katowice - Stuttgart wynosi około 998,4 zł.
7 4 7
2009-11-19T15:58:41+01:00
312 l
1 l = 3,20
3,2 x 312 = 998,4zł
1 1 1