Odpowiedzi

2009-11-19T15:58:41+01:00
Po pierwsze trzeba stwierdzić usterki oczko1 Jeśli coś mi skrzypi bądź słychać "chrupanie" piasku to rozkręcam i przeczyszczam. Na przykład łożysko przednie i w pedałach rozbieram na części pierwsze. Jeśli się rozsypie to albo kupuje nowe (cena 8 zł) albo składam do kupy przy pomocy szczypiec (tzw. kombinerki). Ale przed tym wycieram wszystko w jakiejś szmacie. Jeśli zabrudzenia są naprawdę ciężkie do usunięcia to stosuję spray WD-40 i czekam aż się rozpuszczą a następnie wycieram szmatą.
Dodam tylko że jeśli nie jesteś pewna swych umiejętności w posługiwaniu się kluczami to lepiej nie rozkręcaj łożysk (szczególnie przedniego zwanego torpedą). No i przede wszystkim żeby rozkręcić trzeba mieć sporo siły.
26 1 26
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:00:11+01:00
1. przygotować rower
2. umyć go
3. napompować koła
4. sprawdzić czy wszystko działa
5. nasmarować łańcuch
99 1 99
2009-11-19T16:08:18+01:00
1.Sprawdz chmulce
2.Zrobić konserwcje
3.Sprzwdz oswietlenie
4.sprawdz linki (przerzudki)
5.Nopompować koła
100 1 100