Odpowiedzi

2009-11-19T16:07:25+01:00
Staram się być odpowiedzialna za siebie i za wszystko co robię chociaż trudno mi to przychodzi(jak każdemu z nas).
Ponoszę całkowita odpowiedzialność za moje czyny.Staram się zawsze 3 razy przemyśleć coś zanim to uczynię.Nigdy nie wywijam się od ponoszenia odpowiedzialności za moje błędy(na własnych błędach człowiek się uczy i na odpowiedzialności za nie).
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:09:09+01:00
- sama potrafię o siebie zadbać
- odpowiednio się odżywiam
- nie narażam zdrowia i życia swojego oraz innych osób
- jestem gotowa do ponoszenia konsekwencji za swoje czyny
- jestem samodzielna
- nie narażam zaufania innych
- potrafię przewidzieć pozytywne i negatywne skutki podjętych przeze mnie decyzji
- realizuję moje obowiązki
1 2 1