Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T16:07:00+01:00
1.Inwokacja
2.Rodzice Aleksego
3.Narodziny oczekiwanego syna i jego młodość
4.Ślub z Famijaną
5.Objawienie i postanowienie o zmianie drogi.
6.Opuszczenie domu rodziców i wyjazd w nieznane
7. Życie w skrajnej ascezie
8. Powrót do rodzinnego domu
9. Liczne upokorzenia
10. Śmierć świętego i towarzyszące jej cuda.
2009-11-19T16:09:11+01:00
1.Narodziny
2.Ślub i opuszczenie rodziny przez Aleksego.
3.Wyrzeczenie się dóbr i oddanie bogactw biednym.
4.Zamieszkanie w lochach świątyni.
5.Zyskanie sławy przez Aleksego.
6.Ucieszka do Rzymu.
7.Mieszaknie przez 16 lat pod schodami swojego domu.
8.Śmierć Aleksego w 17 roku życia ascety.
9.Cuda podczas pogrzebu Aleksego.
10.Ujawnienie tajemicy życia Aleksego.